Comerç+

Programa per a Associacions de Comerciants

  

 

 

 

     COMERÇ+

 

 

               L’únic programa informàtic per a                

  Associacions de Comerciants   en  Català.

 

 

   1. És una Gestió Integral Especialitzada en les

         necessitats de les Associacions de Comerciants.

 

   2. L'Estalvi i Optimització del Temps de dedicació

        és considerable.

 

   3. Us acompanyarem en la Posada en Marxa.

 

   4. Estareu atesos en tot moment pels nostres assessors.

 

   5. Sense inversió incial, és una subscripció anual renovable

         amb un preu adaptat a cada associació i molt competitiu.

 

   6. És un programa viu, creix i evoluciona amb l'aportació de

        tots els usuaris.

 

 

    Durant el 2018 :

  • 1r. any de Subscripció en PROMOCIÓ d’un 10% de descompte.
  • Un 10% descompte addicional pels socis ABCCAT.

 

 

 

La  nostra empresa  SAI, S.L. forma part de l' ACEP-Associació de Comerciants i Empresaris de La Palma (associació del nostre municipi) i una persona del nostre equip forma part de la seva Junta Directiva des del 2005 amb el càrrec de Tresorera.

La idea va néixer de la pròpia necessitat per la manca de temps de dedicació i de recursos.

Contemplar dins del mateix programa :

  •  els llistats de socis per adreça, activitat, zona,... en dos clics,
  •  l’emissió automàtica dels rebuts de les quotes, derrames i altres,
  •  l'emissió automàtica de transferències SEPA N.34
  •  les compres i altres despeses subvencionables,
  •  la generació automàticament de les remeses en SEPA N.19
  •  la reclamació en un clic de les devolucions i fer-ne el seguiment,
  •  la generació automàticament dels moviments de caixa/bancs,
  •  l'accés a balanços amb un clic i pressupostos per a les assemblees,
  •  la gestió d'activitats/Campanyes, una a una, contemplant:
    • tipus d'actuació, objectius, 

      costos, 

      ingressos,
    • participants i premiats, bescanvis (transferències)

    • valoració, enquestes i resultats
  •  la informació per a les sol·licituds de subvencions/convenis,
  •  el control de subvencions/convenis demanats, atorgats i justificats,
  •  la relació de costos a justificar per a cada subvenció/conveni,
  •  exportar llistats a EXCEL en un o dos clics,
  •  les plantilles per a importar d'EXCEL tota la informació per a la posada en marxa del programa,.....

 

  facilita enormement la feina feixuga que tot això representa.

 

 

Convida'ns a la propera reunió de Junta i en 20 minuts  t'ho explicarem tot. 

 

 

 

  

Benvolguts usuaris,

 

Estem adaptant la nostra Política de Privacitat a la nova normativa europea de Protecció de Dades, aplicable a partir del 25 de maig.

 Per això t’informem que a partir d’aquesta data continuarem protegint les teves dades, ara complint amb el nou reglament europeu.

 Aquest Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d’abril de 2016 (“RGPD”) comporta per les empreses :

 

 

1.   Principi de responsabilitat proactiva, cal prendre les següents mesures: 

  • Anàlisi de riscos
  • Registre d’activitats de tractament
  • Protecció de dades des del disseny i per defecte
  • Mesures de seguretat
  • Notificació de “violacions de seguretat de les dades”
  • Avaluació d’impacte sobre la protecció de dades (tractaments d’alt risc)
  • Delegat de protecció de dades (tractament de dades a gran escala)

 

2.   L’enfocament del risc. Aplicable només quan hi hagi :

  • un alt risc per als drets i les llibertats
  •  o modulable d’acord amb el nivell i tipus de risc que presentin els tractaments. 

 

 3.   Tractament de dades personals de: 

  • Clients
  • Contactes
  • Treballadors
  • Candidats
  • Col·laboradors
  • Proveïdors
  • Videovigilància
  • Altres tractaments

 

4.   Bases de legitimació :

  • Consentiment 
  • Relació contractual
  • Interessos vitals de l’interessat o d’altres persones
  • Obligació legal per al responsable
  • Interès públic o exercici de poders públics3
  • Interessos legítims del responsable o de tercers als quals els comuniquen les dades

 

 LA NOSTRA EMPRESA PROTEGIRÀ ELS DRETS DE LES PERSONES QUE FACILITEN LES SEVES DADES :

Comunicació : Sabràs qui som quan sol·licitem les teves dades i sabràs per què tractarem les teves dades,

                            durant quan de temps les guardarem i qui les rep. 

Consentiment : Ens hauràs de donar el consentiment inequívoc per al tractament de les teves dades.

Accés i portabilitat: Si ens ho demandes et facilitarem les teves dades per a que les donis a altres empreses.

Avisos: T’informarem en cas de que hi hagi violació de les teves dades.

Esborrarem les dades: Si ens ho demanes, esborrarem les dades personals, respectant el teu “dret a l’oblit”.

Publicitat: respectarem que no vulguis rebre la nostra publicitat.

  

 RECORDA, ara amb l’RGPD-Reglament Europeu de Protecció de Dades,  tens dret a :

 

    1.   Major Transparència
    2.   Saber de l’ús derivat
    3.   Saber la Finalitat
    4.   Consentiment actiu :Haurà de ser informat, lliure, específic i inequívoc.
    5.   Supressió i Portabilitat

 

 Aquí trobaràs el text complet del Reglament :

https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection_es 

 

CONSULTA LA NOSTRA POLÍTICA DE PRIVACITAT